ها؟

ها یعنی همین

ها؟

ها یعنی همین

نمی‎دونــــــــم

دلم هوایی شده...

خسته شدم...

نمی‎دونم...

دلم گرفته...

ازینکه، واسه بچه ها هیچکار نمیتونم کنم...

دلم گرفته...

خوب می‌شد اگه شرکتایی که باهاشون کار می‌کردم، میشدن اسپانسرشون، شاید یکم آروم میگرفتم...

نمی‎‌دونم شاید جو زده شدم...

ولی دلم گرفته...

خدا...

مهربان...

مهربانی موهبتی است که خداوند بر دل ما نشاند.
مهربان باش ،دوست بدار و آرام باش و بدان،
اگر زمانی احساس کردی کسی آن طور که تو دیگران را
دوست داری،عشقش را نثارت نمیکند،
خالق عشق امواج مهر را نثارت میکند و دوستت دارد
و ندا میدهد: پس آرام باش و بدان که من خدا هستم.

من گـــــــدا

چه کسی گدایی می‎کنند؟
من یا تو؟
من همانم که بغضم را کینه کردی، خنجرش ساختیو فشردی در گلویم!
من آه نگفتم!
من همانم که برق چشمانم را رعد کردی و زدی به تنه وجودم!
من همانم که از غصه هایم خارها ساختیو آتش‎ افروختی،
سوختم!
من گدای محض تو هستم! من مست پرور آیین تو هستم!
من همانم...
من همانم که گفتی لیاقتت بی لیاقتیست...