ها؟

ها یعنی همین

ها؟

ها یعنی همین

شریف ترین ها

فوق العاده ترین آدمای دنیا بدون شک، بچه های جمعیت اند!

خیلی شریف و انسان اند...

دوست دارم دست تک تکشونو ببوسم، هر کاری که میتونم براشون انجام بدم،

فوق العاده ان اینا...

تولد...

شدم 23 سال تمام!

به همین راحتی...

آقا مجتبی تولدت، ای گناهکار روزگار، ای ته نامردا، آقا مجتبی تولدت مبارک :)

هوپس زندگی

یعنی میشه یک روزی پیدا بشه که من اشتباه نکنم،
خاطرات بدم تکرار نشه برام؟
خدای من، کمکم کن.
میدونم همراهمی، ولی بگذار راه فراری داشته باشم از اشتباهاتم،
ممنونم خدا
هوپس

روز لذت بخش

امروز روز خیلی خوبی بود برام، یکجورایی فوق العاده بود،

از کمال دوست قدیمیم ممنونم، که همراهیم کرد...

به تمام معنا فوق العاده بود :)

دوست داشتم تموم نشه، یک عالمه فرشته کنار هم؛ یک عالمه مهربون کنار هم،

بدون چشم داشت، بدون هیچی...

خدا ممنونم

صدای غریبه...

احساس میکنم، یک غریبه داره صدام میکنه، منتظرمه،

شاید وقتش شده...

حس غریبی دارم...

حس غریبه قریبی دارم!

نمی‎دونم ولی غمم گرفته به خاطر آیدین، پویا و مجتبی، 3 کوهنوردی که...

منم می‌خوام برم...