ها؟

ها یعنی همین

ها؟

ها یعنی همین

سلام Avira

بالاخره پاکش کردم، Avira نصب کردم، نمی‌دونم شاید، اما چرا اینقدر حس بدی دارم، اما Avast واقعا دوست داشتنی بود، مجبور بودم.

Bye Avast, I LIKED YOU!

avast دوست داشتنی دیگر دوستت ندارم!

امروز روزه بدیه، چون دارم با avast خداحافظی می‌کنم، آنتی ویروسی که بهش اعتقاد داشتم، حیف شد که اینم مارو تحریم کرد، حیف.

خودم خیلی هارو avast ای کردمو شاید بیشتر از 50-60 نفر، اما حالا خودم دنبال یک آنتی ویروس دیگه ام!

رایگان بودنش برام خیلی مهمه، چون سعی می‌کنم کپی رایتو رعایت کنم،

حالا که فعلا نسخه رایگان comodo دارم نصب می‌کنم، avira هم هست، میگن آنتی ویروسه خوبیه، اما من اصلا خوشم نمیاد ازش، شاید avira نصب کردم!

همین الان avast با اون صدای همیشگیش اخطار ویروس jeefo داد، حیفم میاد حذفش کنم، حیفم میاد.

نمی‌دونم دارم پشیمون میشم، نه avast پاک نمی‌کنم!!!!!

بی خیال.

یجوری آپدیتش می‌کنم.